RSS

Miért írom ezt?

írta: k1234 ; 2013.06.30. 21:16

Hehe ez elég viccesen fog hangzani: mert ma mentem egy szar... nem élveztem, valami nem volt jó. Felhívtam legjobb motoros barátom, beszélgettünk "kicsit" egy jó fél órát 40 percet. Bakker hogy lehet 40 percet beszélni arról hogy motoroztam egy szart amit nem élveztem. Viccből mondtam haveromnak, irok már egy könyvet a motorozás filozófiájáról... :) Na itt egy blog.
Hogy jönnék én a könyv íráshoz, mit tudok én a motorozásról hogy könyvet írjak (nem beszélve arról hogy nem is tudom hogy kezdenék bele), de egy blog az más. Nyilván ez egy folyamat, nem egyszerre írom meg, felnőhetek hozzá. Na ebben is új vagyok, sőt igazából sosem kívánkoztak ki belőlem a gondolatok, de most talán mégis van mondanivalóm. Hogy magamnak-e vagy másoknak azt nem tudom, de talán mindegy is. Szóval belekezdtem, majd meglátjuk meddig tart a lendület.

Remélem aki majd olvassa, kicsit magára ismer. Szerintem az általam érintett témákat minden motoros végig élte vagy majd csak ezután fog következni.

A témákban ugrálni fogok, ahogy épp összeállnak a gondolatok, de talán megpróbálok kicsit előre látni, és a bejegyzések végén előrevetíteni a következő témát.

A következő bejegyzés: Hogyan motorozok (1)

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://amotorozasfilozofiaja.blog.hu/api/trackback/id/tr245385134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása