RSS

Harley Davidson Legends On Tour vol2.

írta: plézer ; 2013.07.31. 15:53

Tehát ahogy ígértem itt a folytatás:

2013-06-29 12.20.25.jpg

Végre elérkezett az a pont mikor megláttam, hogy elérkeztem ahhoz a vashoz amit kíváncsiságból már nagyon régen ki akartam próbálni: Electra Glide Ultra Classic! És ha már lúd legyen kövér - amúgy is az mert cirka 430kg - akkor már utast is viszek barátom csajának személyében, így együtt megközelítjük a röpke 6 mázsát. Kicsit fostam, ha ez a dög megindul oldalra akkor ember legyen a talpán aki ezt egy lábbal visszanyomja és megtartja de a para az első 2 méter után eltűnt. Hihetetlen de amint megindul a nagy bálna egyáltalán nem érezni a súlyt! Ha eddig azt mondtam kényelem akkor erre már nincs más jelző csak mikor az amúgy is kényelmes fotelben ahol ki vagy terülve betérdel eléd egy szőke és khmm... :) Szóval az utas és én is fejedelmi kényelemben, akkor nyomkodjuk egy kicsit a gombokat: feléled a gyári harman-kardon hifi, szépen szól menet közben is simán élvezetes a zene hallgatás akár 100 fölött is.

2013-06-29 12.20.16.jpg

Bulizunk, én vezetem a konvojt, mindenki bámul az út széléről nagy érzés ahogy pöfögsz a nagy döggel, mellettem a barátaim egy Street Glide-al és egy Fat Boy-al hasítanak erről szól ez a történet. A blokk simán jó még 2 személyes is ehhez a stílushoz, nyomatékból viszi a bódét, 6-ban ami egy overdrive fokozat 110-nél 1400-et forog ha jól emlékszem. Ezen felül minden amit el tudsz képzelni tempomat, minden fűthető, hátul is külön hangerőszabályzó, navi, gyári kommunikáció stb. Útközben szembe jön még egy másik Ultra Glide nagyon integetnek gondolom nem sűrűn jön szembe még egy majd 8 millás gép.

2013-06-29 11.06.48.jpg

Szentségtörés! - kiáltottak fel a megrögzött HD fanok mikor piacra dobták az első V-rod-ot és még itt a tesztvezetésen is jópáran. Vízhűtés, Porsche-val közösen fejlesztett revolution 60°-os V2-es blokk, 122 paci, 115nm, élénk pörgési kedv akár 9000-ig, brembo fékek, fordított villák, 240-es hátsó gumi - na ez mókásnak ígérkezik! Maga a gép elég nehéz 307kg-ot nyom, de ezen sem érződik az alacsony súlypont miatt, az előre tolt lábtartók már nem okoznak gondot de igazi elmebeteg üléspozíciót eredményeznek. És hogy mire jó a Night Rod Special? Ésszerű felhasználásra én nem találtam magyarázatot mert hosszú távon kényelmetlen, pályanapra nyilván vicc, túrázni nem kéne, de viszont egy igazi pozőr motor és durva drag masina.

2013-06-29 14.58.19.jpg

Úgy meg van nyújtva mint a rétestészta egykerekezési hajlama kb. annyi mint, hogy más nőre vágyj mikor Eva Mendes fekszik az ágyadban. Indulhat a móka kuplung be, egy kis fordulat, kuplung kidob...a sisakban visítok a röhögéstől, majdnem úgy ahogy a 240-es hátsó miközben füstölve és csúszkálva 50-60 méteres gumicsíkokat éget az aszfaltra. Beáll mellém a barátom a V-Rod Muscle-el mehet a gyorsulási verseny! Mindkettőnk alatt füstöl és visít a hátsó gumi, na erre való ez a dög! És a menet végén tényleg meg is tud állni, a brembo-k dimenziókkal jobbak mint amit eddig tapasztaltam a HD-ken. Egy összehasonlító teszt egy V-Max-al meg egy Diavellel állat lenne, bár könnyen lehet hogy ott Ő húzná a legrövidebbet mert a konkurencia jóval erősebb.

Aztán mikor már indultam volna haza még elém toltak egy gépet a Breakout-ot, ez a lényegében úgy néz ki mint egy gyári custom bike 10 küllős fekete-polír felnik elöl 21" hátul 18" méretben és 240-es gumival, sajnos nem a CVO blokkos volt "csak" az ismerős 103 köbös.

2013-06-29 15.41.08.jpg

Úgy tűnik még maradok egy karikára gondoltam, hát nem lett volna muszáj a nagy felnikkel és a széles hátsóval az összes közül ez volt a legbutábban irányítható. Lábtartói is nagyon alacsonyra kerültek, úgy rajzoltam meg vele minden kanyarívet mint a síelő aki húzza maga után a hóban a botját. Az üléspozíció is elég kényelmetlenre sikerült - legalábbis számomra, így nem volt nagy élmény ez az utolsó kör.

2013-06-29 11.13.55.jpg

Egy viszont biztos van valami a jó öreg HD-ben ami el tudja varázsolni az embert, az igényes apró részletek vagy a legenda ami körüllengi a márkát vagy tényleg lelke van a vasnak, ezt döntse el mindeki maga.

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://amotorozasfilozofiaja.blog.hu/api/trackback/id/tr275412148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása