RSS

Breaking: breaking

írta: k1234 ; 2013.07.03. 20:03

Tudom a kasztokat ígértem, de esemény történt, miszerint majdnem elfikáztam. Na jó, a perec azért messze volt de meglepődtem. Egy kezdő, vagy kevésbé rutinos motorost biztos elég rosszul érintett volna. Nevezetesen a Bajcsy-Zsilinszky úton  újonnan kialakított buszsáv felfestésen sikerült 2 méteres féknyomot húznom az első kerékkel a felfestésen, csak szerettem volna megállni a pirosnál. Persze mar sokszor tapasztaltam hasonlót, fék kienged, az eleje összeszedte magát, majd szépen megálltam a felfestés után. 

Melyik idiótának volt az az ötlete, hogy a buszsáv feliratának felfestését - ami kb 40 cm vastagságú betűkből áll melyek még szárazon is igencsak a jégre hajaznak, hát még vizesen - pont a lámpa elé tegyék??? Eszesek. Nem tudom a piros szar amit rákentek milyen viselkedést mutat, talán az nem teflon :). 

Hát így megy ez, a megengedett sebességek "ki vannak számítva", a szabályokat változtatgatjuk, mert okosak vagyunk (meg az extra bevétel sem árt) a paraszt meg essen el...

Véletlenül sem akarok politizálni, vagy ilyesmire kilyukadni. Valahogy mintha velünk az emberekkel lenne gond. Valamiért szeretjük a dolgokat szarul megcsinálni? A csatornafedél pont a keréknyomban, kátyúzni csak télen, mikor garantáltan nem lesz tartós...

Ez kevésbé volt motoros, inkább kis figyelemfelhívás, vigyázzatok! 

szólj hozzá : breaking

A bejegyzés trackback címe:

https://amotorozasfilozofiaja.blog.hu/api/trackback/id/tr885389877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása