RSS

Okoskodunk.. okoskodunk... nem odafigyelünk

írta: k1234 ; 2013.07.14. 11:25

Tanuljatok a hibámból:

Ma megtakarítottam a motort, és gondoltam írok egy bejegyzést milyen fontos a tisztán tartás.

Mert nem csak hogy szép lesz a gép, hanem közben a motor könnyedén át is ellenőrizhetitek. Pl.: a kerék tisztítása közben a gumit, vagy egyéb amúgy nem vizsgálgatott alkatrészeket.

Természetesen sosem lesz makulátlanul tiszta (én ahhoz nem vagyok elég türelmes), de még is jobb érzés így ránézni:

 

Utolsó lépésként mint fentebb írtam a kerék tisztításához állványra tettem, és ha már így nekiültem letisztogattam, és kenés képpen befújtam WD40-el a karokat, lábtartókat és az oldal sztendert.

Na ez az utolsó képem még épp kuplung karral, mert mikor levettem az állványról jól az oldalára vágtam a felhajtott sztender miatt :(

Az eredmény:

Egy letört kuplung kar vég (még jó hogy működött a kigyengítés, így maradt belőle valami), karcos tengelygomba és szintén karcos bukógomba.

Tehát azt még tartom, hogy a karbantartás egyik fontos része a tisztítás, amit szerintem akar minden motorozás után érdemes megtenni. Nem kell mindig mosni, néha elég ha nedves konyhai törlőkendővel áttörlitek. DE ilyenkor is oda kell figyelni, ott lenni agyban is, nehogy úgy járjatok mint én.

Ui.: Öröm az ürömben, hogy ez nagyszerű alkalmat biztosít arra, hogy valami frankó utángyártott fék/kuplunk kar szettet vegyek, ami majd színben is harmonizál! Mindig csak pozitívan!  

1 hozzászólás : törés tisztítás mosás kuplung

A bejegyzés trackback címe:

https://amotorozasfilozofiaja.blog.hu/api/trackback/id/tr475403992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrCarbon 2013.07.14. 16:43:37

Most lehet keresni a rövid színes mart- alu flancos, racing karokat! Ez legyen a legnagyobb buktád az össz. motoros pályafutásod alatt :-)!!!!!!!! Szerintem simán lehetne a garázsban történt f...ságokból oldalakat írni.Én már csak tudom.....éjjel 1-kor a fal és a motor közé ékelődve a tanktáskával a kezeidben,másnapi több napos túrára készülve a sírás röhögés határán.....vagy a félig csukott garázsajtón koppanni..hahaha mindenki tudna mesélni hasonlókat. Persze csak a garázs művészek..
süti beállítások módosítása