RSS

Kaszt: a túrások

írta: k1234 ; 2013.07.17. 08:41

Fekete cordura, fekete feldobozolt motor, nagy plexi, markolatfűtés, aránylag nagy csoportok, szabályos zipzárban, és mindenféle országok felségjelzésének matricái... ismerős? Na ők a túrások. 

Én is náluk kezdtem újra a motorozást 5 év kihagyás után. Jó bemelegítés volt, de nekem kicsit unalmasak voltak, leginkább a motorozási stílusuk. Tipikus hülye nézetük, hogy csak a japán motor + a BMW a megbízható, és a többi egy szar, de minden témában megolt a véleményük :) Navi: csak Garmin, kiegészítő: csak Touratech... Nyilván ezek jó cuccok,  nem is erről van szó konkrétan, csak hogy kevéssé elfogadóak. Kicsit olyanok mint a keményvonalas rockerek. A metálon kívül minden más zene szar, ellenben a más stílus kedvelői szívesen hallgatnak rockzenét is, mert nyitottabbak.


Akinek pénze van közöttük biztos lehetsz benne hogy 1200GS-el vagy KTM  Adventure-el nyomja. A kevésvé tehetősek pedig minden egyébbel.

 

Szerintem nekik inkább az utazás ténye a fontos, az hogy ezt motorral teszik már csak grátisz. Persze sokan lehetnek olyanok közöttük akik mint én csak magát kereste és a túrázók egy kitűnő belépési pont a motorozás világába. Nem tűnik ki, hogy annyira nem megy még a motorozás, és aránylag befogadóak.

Jó fej társaság, bár a motorozási stílusuk nem nekem való. Egyet kérnék tőluk (és talán már errefelé haladnak) hagyják már azt a sok fekete cuccot, és legyenek színesebbek. :)

szólj hozzá : bmw túra tura doboz ktm garmin

A bejegyzés trackback címe:

https://amotorozasfilozofiaja.blog.hu/api/trackback/id/tr955403878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása