RSS

KTM 1290 Superduke R hivatalosan!

írta: plézer ; 2013.10.01. 22:14

Wrooooooaaarrrr!! A szörny végre megékezett és úgy néz ki tényleg szét akar mindenkit csapni a naked ligában! A szörny szíve igencsak meghízott 1301ccm lett a végleges mérete a 75°-os hengerszögű V2-es vadállatnak!  

discover_engine (1).jpg

Kraft is jut bőven a ridereknek: 180 paci 8870 fordulat/percnél, maximális nyomaték 140nm, ám ami nekem még jobban hangzik, hogy ebből 100nm már 2500-as fordulattól rendelkezésre áll! A fogyasztás állítólag extrém alacsony - ezt nem tudom elképzelni - illetve a szerviz periódust is kitolták 15000km-re, hát akkor már kíváncsi lennék milyen olaj jön ki belőle??

special_1_action_7.jpg

De a mattighofeni gyártó arról is gondoskodott, hogy ne csak a motor legyen csemege: elöl 48mm átmérőjű minden paraméterében állítható WP teló dolgozik, hátra pedig egy WP Monoshock elem került. A fékeket természetesen a Brembo szállítja, 320mm-es tárcsák és természetesen radiális Brembo Monoblokk M50-es féknyerge a hozzá passzoló radiális munkahengerekkel!

special_1_action_6.jpg

Legfrissebb generációs Bosch ABS is segíti a pilótát, aminek van supermoto módja is ami azt jelenti, hogy az első keréken aktívan dolgozik, de a hátsó hagyja szabadon csúszkálni, hogy ne vesszen oda a móka és a kacagás :) Természetesen ride-by-wire rendszer is dolgozik a mocin ami a Bosch és Keihin közös munkáját dícsérik. 

special_1_action_3.jpg

Azt már szinte mondani sem kell, hogy a KTM-től megszokott módon a váz króm-molibdén, természetesen porfestett, emellett ami még említést érdemes az a hidraulikus csúszókuplung - bár nem is tudom mit művelne egy ekkora V2-es nélküle.

special_1_action_2.jpg

Az ülésmagasság 835mm, a vas száraz súlya 189kg, a tank mérete 18 liter, elég ígéretesnek tűnik! Még érdekességképp annyi adatot közöl a gyár, hogy a gyorsulás 0-200km/h-ra 7,2 sec.... van még kérdés???

special_1_action_5.jpg

special_1_studio_1.jpg

special_1_studio_4.jpg

special_1_studio_3.jpg

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://amotorozasfilozofiaja.blog.hu/api/trackback/id/tr425546771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása