RSS

Teszt: Tucano Urbano Hand Grips Cover R361

írta: k1234 ; 2013.10.14. 07:23

A múlt hétvégén elhatároztam hogy felteszem a Malaguti-ra a kézvédőt is. Bár tudtam, hogy jobb időt mondanak, de inább legyen melege a kezemnek mint fázzon (én amúgy is kézfázós vagyok). Ennek a terméknek már nem volt olyan csicsás csomagolása, mint a Termoscud-nak, de nem is a csomagolas moatt vettem.

DSC_1114.jpg

Ennél a leírás sokkal szemléletesebb volt, az instrukciók szintén egyszerűek, és adják magukat.

DSC_1115.jpg

A felszerelés nem vesz igénybe néhány percnél többet. És maximum egy ollóra és egy oldalcsípőre van szükség hozzá.

DSC_1116.jpg

Aki még nem használt ilyesmit mint például én is először kicsit óckodhat tőle, de az alap kezelőszervek (fékkar, gáz markolat, irányjelző, önindító) teljesen jól használhatóak. 20 km alatt hozzászoktam. Az "extrákról" (mint például a fénykürt vagy a fedélzeti "computer" menetközbeni állítása) azonban elfeledkezhetsz. 

DSC_1118.jpg

Ez a termék is el van látva fényvisszaverőkkel, így az immár félig feketébe bújtatott robogó még mindig jól látható marad. A neoprene anyag tökéletesen védi a kezeket nem csak a menetszéltől, de az esőtől is (tegnap volt alkalmam megtapasztalni :) )

DSC_1119.jpg

A kezek bebújtatása egyszerű, de azért az ember tudat alatt kerüli az integetést... mostanában már inkább fejel biccentve köszöntöm a motorosokat. Összességében elégedett vagyok a téliesítéssel, bár az igazi próbatételek majd még csak ezután következnek. Ha pár évig használhatóak maradnak ezen mondhatjuk drága alkalmatosságok, akkor kijelenthető hogy megérik az árukat, de ez még a jövő titka.

Forgalmazó vagy? Van tesztelhető terméked? Szívesen írnánk róla! Keress meg minket emailben: Email

szólj hozzá : teszt tél kézvédő tucano urbano

A bejegyzés trackback címe:

https://amotorozasfilozofiaja.blog.hu/api/trackback/id/tr265564743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása