RSS

Dupla vezérműtengely az 50-es években?! - Igen! Gilera 4

írta: k1234 ; 2013.10.16. 06:58

A Gilera volt az első, aki egybe épített 4 hengeres blokkot épített motorkerékpárjába (amely elrendezés ma már szinte egybeforrott a japán motorkerékpár gyártókkal). Gilera 4 az 50es évek meghatározó versenygépe volt, végül dominanciáját az MV Agusta törte meg. A hatalmas dupla vezérműtengelyes megoldás, tette ezt a Gilera-t kora egyik legfejlettebb és legelbűvölőbb motorkerékpárjává.

Gilera_4_dohc_50s.jpg

Csodás classic formák, és a hangja egyenesen borzongtató:

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://amotorozasfilozofiaja.blog.hu/api/trackback/id/tr155567905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása