Dupla vezérműtengely az 50-es években?! - Igen! Gilera 4
írta: k1234 ; 2013.10.16. 06:58
A Gilera volt az első, aki egybe épített 4 hengeres blokkot épített motorkerékpárjába (amely elrendezés ma már szinte egybeforrott a japán motorkerékpár gyártókkal). Gilera 4 az 50es évek meghatározó versenygépe volt, végül dominanciáját az MV Agusta törte meg. A hatalmas dupla vezérműtengelyes megoldás, tette ezt a Gilera-t kora egyik legfejlettebb és legelbűvölőbb motorkerékpárjává.
Csodás classic formák, és a hangja egyenesen borzongtató:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.