Hogy kenődik a desmoseidici...
írta: k1234 ; 2013.08.18. 08:03
Dolce Vita.
írta: mrCarbon ; 2013.08.17. 08:23
Rohadtul szeretek motorozni, használni és kihasználni a gép minden adottságát. Imádom az átmotorozott napokat, függő vagyok ,ez nem vitás....De vannak hétköznapi snassz dolgaink amiket zsigerből teszünk, és beleolvadunk a lassan és unalmasan vánszorgó hétköznapokba.Valahogy ezeket is próbálom túlélni, jobbá tenni. Igen, a robogózás, mint alternatív közlekedés. Lehetőségeim szerint az év 9-10 hónapjában két keréken mozgok. Ebben,az egyik hűséges társam a 125 -s négy ütemű robeszom. Egyszerű, mint egy faék . Öreg gép, tizenéves Piaggio Skipper 125, full legál, sokszor a gyerkőcöt is cipelem (suli, edzés, miegymás.) nincs harc a zsandárokkal. Nem adrenalin bomba és nem is utazó masina, csak városi max elővárosi. Imádom amikor a parkolás megalázóan egyszerű, senki nem akarja lenyúlni, fogyasztása, na őszintén talán gyenge 3 lityi százon. Ja és lehet bele pakolni is.Tehát,semmi extra, csak a városi közlekedés talán legfaszányosabb verziója.
Viszont,ha tehetném lecserélném.Találtam is valamit,ami nagyon ráhúzott magára........Aprilia SR Max 300.
Nagyon cool forma, és műszakilag is nagyon rendben van. Ajánlom is K1234 barátom figyelmébe.
Most küzd valami hasonló vételével : -)!!!!!!!
Dolce Vita...akarom !
Az elfeledett motorok: Foggy Petronas FP1 vagy MOMOTO MM1?
írta: k1234 ; 2013.08.16. 06:55
És íme a cikksorozat utolsó része. Sokkal frappánsabb bevezetést szántam ide. Nem sokon, de elúszott a lehetőség, hogy élőben láthassak (esetleg kipróbálhassak) egyet. Sajnos ez nem jött össze (nemsokára olvashatjátok miért), de egyáltalán nem elérhetetlen ez a motor... Lássuk:
Tavaly (2012) az MCN-es fiúknak volt szerencséjük kipróbálni egy eredeti FP1-et svájcban. Előkerültek az angliában gyártott motorok?
Ezzel majdnem egy időben Majaziában is elkezdődött a mozgolódás. Nagy feljahtással beharangozták a MOMOTO MM1-et, ami gyakorlatilag a Malajziában lévő FP1-ek átmatricázva.
A malaysian-riders-nek volt szerencséje kipróbálni a régi újdonságot.
A véleményük megegyezett az MCN-el. Habár 10 év alatt a technika elhaladt az FP1 mellett, de egy örök klasszikus, és leginkább különleges történelmi motorkerékpár.
Ezen cikkek elolvasása után fel is kerestem a MOMOTO weboldalát: http://momoto.com.my ami azonban úgy látszik már nem működik. A nagy felhajtás után bele is döglött a buli :(
Felvettem a kapcsolatot a malaysian-riders oldallal, akik nagyon segítőkészek voltak, és elláttak információval. Tőlük megtudtam, hogy a MOMOTO-val már nekik sincs kapcsolatuk, valami belső problémájuk volt a motorral!? Talán valami jogi csapdába estek vele. Ellenben ha érdekel a motor tudnak infót honnan lehetne szerezni. Állításuk szerint az SBM Malaysia-nak van néhány példánya, és ők valahol Kuala Lumpurban találhatóak meg. Kaptam is az alkalmon, mert a tervezett nyaralásom révén átutaztam Malajzián, sőt kétszer fél napot toltok ott.
Sajnos az SBM-el sem sikerült felvenni a kapcsolatot (a telefonszámuk nem működött, e-amil-re nem válaszoltak :( ), de megtudtam hogy az FP1-ek körülbelül 175.000 Malaysian Riggint, azaz 12.000.000 forint körüli áron már elérhetőek. Elsőre kicsit soknak tűnik az ár, főleg hogy egy 10 éves konstrukcióról beszélünk. De nézzük csak a másik oldalt, 12M-ért venni egy motort, amiből mindössze 150 példány lézezik, amik legyártásának egyetlen célja a SBK homologizáció, aminek minden porcikája az adott kor legjobb technikáját hordozza, mindezt egy kommersz felső-közép kategóriás autó áráért... mindjárt nem olyan sok!
Annyit még megtudtam, hogy ha valaki vásárolni szeretne, annak Mr Livio Kagi-val kell felvenni a kapcsolatot.
Élőben látni nem sikerült, de rengeteg információt tudtam meg erről a különleges motorról!
Hogy is működik ez a Big Bang?
írta: k1234 ; 2013.08.15. 12:58
Bár a dolog nem új, de nem biztos, hogy mindenki érti mit is csinál a Yamaha Big Bang blokkja. Itt egy frankó infó-videó a működési elvről!
Carducci Dual Sport SC3
írta: plézer ; 2013.08.15. 10:34
Jim Carducci amerikai mérnök gondolt egyet és a Harley-Davidson fennállásának 100. évfordulójára, megalkotta az alábbi KIT-et az 1200-es Sportsterhez. Annyira hisz a sikerben, hogy a nagyközönség számára is elérhető már nem csak egy prototípus formájában létezik.
Felkerült rá jópár frankó komponens, hogy tényleg alkalmas legyen akár light-os terepre is: Öhlins első-hátsó futómű, Biltweel kormány, GPS, egyedi fényszóró és persze, hogy egy kis hangja is legyen egy SuperTrapp kipufogó.
Ducati Diavel AMG by Vilner
írta: plézer ; 2013.08.14. 19:32
A bolgár Vilner tuning cég nem tud leállni a Diavel átalakításokkal, nemrég nyomtam egy cikket a Diavel Carbon átiratokról, erre itt a következő: az AMG. Mielőtt az AUDI felvásárolta volna a Ducati részvényeinek jelentős részét a másik német prémium gyártó is próbált együttműködni az olaszokkal. Mert ugye a német technikának nincs párja... vagy mégis? Na a lényeg, hogy Vilner kezelésbe vette az egyetlen megszületett modellt a Diavel AMG Special Edition-t! A történet nem volt egyszerű mivel már eleve hozzányúltak a "'mezei" Diavelhez, hogy ez a modell megszülessen és ebből kellett még többet kihozni. Azt hogy milyen lett döntse el mindenki, szerintem frankó:
Kemények játéka.
írta: mrCarbon ; 2013.08.14. 12:19
Az örök klasszikus,a nagyok játszótere....sajnos komoly árat fizetve olykor.Szeretnék egyszer nézőként ott lenni!!!
Maxxis Supermaxx Diamond
írta: k1234 ; 2013.08.14. 06:27
Érdekes mintázatú a nálunk motoros körökben kevésbé ismert Maxxis márka MA3DS Supermaxx Diamond sport túra gumija. A teszteken jó irányíthatóságot és gyorsabb kanyarodási képességet kölcsönzött a speciális kiképzés a gumi oldalán.
A gumi nagyon könnyen felmelegszik, különösen alkalmas a hideg nyirkos körülmények közötti motorozásra, köszönhetően annak, hogy speciálisan az európai igényekhez lett fejlesztve (de ezt nyugodtan pontosíthatjuk angolra :) ).
Bár nem egy pályamenő, bőben ad visszajelzést. Az ebay-en párban kb 300 font körül találni (kb 100e HUF). Lehet őszre feltenném megpróbálni, így ránézésre szimpi!
Forrás: FastBikes 2013 Summer special