Motus - most már hivatalosan
írta: plézer ; 2013.08.09. 09:55
Laguna Seca-ban szervezett tesztvezetéssel mutatta be a hivatalosan az első széria érett Motus MST-ket a gyár. Az elmúlt két évbe csak prototípusok futottak, azokat teszteltél és a tapasztalatok alapján fejlesztettek még a modelleken.
Kapásból két féle változatban lesz majd kapható : MST basic és MST-R néven. Mindkettőben az 1650 ccm-es V4-es dolgozik, GDI közvetlen befecskendezéssel, hatfokozatú váltóval, de az alapváltozat 160 lóerős míg az R 180 lovat tudhat a karámban.Ezenfelül a felnik a basic változat esetén kovácsolt alumíniumok, viszont a R-es szénszálas felniket kap, ilyet sem nagyon láttam még szériában!
És ha ez még nem lenne elég jár hozzá a bázismodellen felül Brembo monoblokk első féknyerek, illetve a carbon sportkipufogó pár, amit az Akrapovic vagy a Two-Brothers szállít. A gyártó mindkét modellre 2 év kilométer korlátozás nélküli garanciát vállal. A disztribúciós hálózat kiépítése is gőzerővel folyik az ősz során 16 kereskedést terveznek nyitni Seattle-től egészen Miami-ig! Sok sikert!
Szeretnél ingyen Moto GP Paddock Pass-t? Dolgozz meg érte!
írta: plézer ; 2013.08.08. 15:11
A képlet egyszerű kell a MOTO GP paddock belépő? Akkor találj ki valami egyedit, idiótát, vicceset vagy ami jól esik csinálj belőle egy videót, töltsd fel a Youtube-ra, válaszd ki melyik futamra szeretnél menni, oszd meg és már csak egy kis szerencse kell, hogy ott legyél a kiválasztott futamon!
Yamaha menni Marokkó képriport
írta: plézer ; 2013.08.08. 12:02
Két olasz csóka: Luca Damiani és Diana Capuzzo gondolt egyet és szerveztek egy kis kiruccanást. Tangerből indultak útba ejtették az Atlasz hegységet majd végül a Marrakesh és Casablanca és az Atlanti Óceán. Sok ezer kilométer és gondolom 6 tonna élmény, szar lehetett nekik:
Yamaha V-Max MY 2014
írta: plézer ; 2013.08.07. 18:56
Technikai változásról nem szól egy fáma, mindössze egy galéria ami napvilágot látott a jövő évi V-Max-ról:
Kawasaki W650 Gold Digger by Ton-up Garage
írta: plézer ; 2013.08.07. 13:56
Nagyon érzik a portugál srácok a stílust, ezt mi sem bizonyítja jobban mint ez a Kawasaki W650-ból épített street tracker.Öhlins futómű, új fékrendszer, egyedi festés és az elmaradhatatlan Conti TKC-90 gumik.
Triumph Scrambler Amazonia by Ton-up Garage
írta: plézer ; 2013.08.06. 18:54
Pedro Oliveira és Daniel Cabral, ők alkotják a Ton-up Garage műhelyét Portugáliában. Az Ő művük az alábbi Scrambler: egy csipetnyi katonai feeling, egyedi kormány és fényszóró. A kipuffot a Zard szállítja, a hátsó lámpát a Lucas, a műszerfalat a Motogadged, a hátsó telók pedig progresszív tekercselésű Öhlins-ek. Ezenfelül, hogy ne csak dísz legyen felkerült egy szett Conti TKC-90-es gumi is! És a legnagyobb poén a bal oldali üzemanyag kanna, igazából egy oldalkoffer :)
Moto GP avagy kihez mennek haza a riderek
írta: plézer ; 2013.08.06. 09:23
Egy kis összeállítás arról, hogy kik várják otthon a megfáradt ridereket egy-egy futam után:
Na mennyire sietnél haza egy verseny után? :D
XJR 1300 Project X by Deus Ex Machina
írta: plézer ; 2013.08.05. 20:36
A Deus 2012 óta dolgozik ezen a gépen teljes titoktartás mellett. Végül felfedték az kész művet, megérte rá várni annyi szent:
Az elfeledett motorok: Foggy Petronas FP1 - technika + képek
írta: k1234 ; 2013.08.05. 08:19
Itt a Petronas FP1 cikk folytatása, néhány technikai adattal és gyönyörű képekkel, többek között a világ legszebb kipufogórendszeréről!
Akkoriban azért nem volt rossz az a 127 lóerő. És mennyire faja lehet az a háromhengeres blokk!
A világ leggyönyörűbb kipufogó rendszere! (szerintem :) )